A kötelező biztosítás 2011. évi kampányának egyik legnagyobb “slágere” a Astra Biztosító díjajánlata. A biztosító társaság a románia Astra Biztosító fióktelepeként nyitott irodát hazánkban és nyomott áraival előreláthatólag jelentősen átrendezi a biztosítási piacot, már az első évben. Az alacsony költséghányaddal és kimagaslóan hatékony informatikai rendszerekkel felvértezve, lényegében dömping árakkal jelentkezett a piacon, amellyel rögtön jelentős ügyfélállományra tehet szert már az első évben. A biztosító társaság 2011. év első felében lakás és casco biztosítási módozatok, második felében vagyonbiztosítások, illetve 2012-ben életbiztosítási módozatok bevezetését tervezi a piacra. Az Astra Biztosító hazájában piacvezető biztosító, olyan nemzetközi szereplőket előz meg, mint az Allianz Biztosító vagy a Generali Biztosító. Piaci nővekedésére jellemző, hogy 2009 június és 2010. júniusa között 41%-al tudta növelni az árbevételét, amely elérte a 137 millió eurót.
A kötelező biztosítás 2011. évére az Astra Biztosító akár 200.000 ügyfelet is szerezhet, amelyet főképp online biztosítási alkuszok közvetíthetnek felé. Bár a cég igen későn , csupán október 13-án kapta meg a szükséges engedélyeket, de a legtöbb online kötelező biztosítás kalkulátor 2011. évi díjajánlatában megtalálható és azonnal meg is köthető a szerződés velük. Az alacsony áraknak köszönhetően az idei kampányban megdőlhet a biztosítót váltók száma, akár 2 millió ügyfél is újrakötheti a kötelező biztosítás szerződését.